סקירת וידאו: כלי ריגול אחרי מתחרים ב-Google AdWords

והיום, סרטון שני בסדרה הסוקרת כלים למשווק ולמפרסם באינטרנט [מי שלא ראה את הסרטון הראשון על הממשק החדש של כלי מילות המפתח של גוגל – מוזמן לצפות כאן].

לרגל אחרי המתחרים

לרגל אחרי המתחרים

הכלי של היום הוא כלי ריגול אחרי קמפיינים של מתחרים ב-Google AdWords, והוא נקרא PPC Bully. זהו כלי שנוי במחלוקת מכיוון שהוא עוקב אחרי מאמצי האופטימיזציה של המתחרים, ומביא לנו את התוצאות שלהם – על מגש כסף.

הכלי מגלה לנו באילו מילים מפרסם המתחרה, אילו מודעות, לאילו דפי נחיתה הוא מקשר, ואפילו באילו ימים בשבוע ושעות ביממה הוא מפרסם.

הרעיון עליו מבוסס כלי זה הוא שמפרסם לא יכול להשאיר לאורך זמן מודעה שאינה יעילה. הוא ישנה את המודעה, ישפר אותה, או ימחוק אותה. ולפיכך מודעות שמופיעות בעקביות שבועות וחודשים ללא אף שינוי, הן בהכרח מודעות יעילות ומכניסות, בהתאם למילות המפתח בהן הן מופיעות (זה אולי נשמע קצת מסובך – צפו בסרטון).

PPC Bully הוא כלי שנוי במחלוקת מפני שהוא חושף את סודות האופטימיזציה של מפרסמים ב-Google AdWords ומאפשר למשתמשים בו להעתיק קמפיינים שלמים – מילות מפתח, מודעות, דפי נחיתה, מחירים, ועוד. יש שיאמרו שזה לא אתי, לא מוסרי, ואפילו – לא חוקי. מה דעתכם?

ולאלה שישאלו אם אני משתמש בו – התשובה היא לא. כבר לא. בעבר, כשהתחלתי לעסוק בפרסום PPC השתמשתי במערכות דומות (אז עוד לא נולד PPC Bully), אבל מעולם לא העתקתי קמפיינים במלואם (אתם הרי יודעים מה דעתי על 'לעשות מה שאחרים עושים'). תמיד השתמשתי בכלים האלה כדי לנטר קמפיינים של מתחרים, לראות מה הם עושים – ואז לעשות מה שהם לא עשו. במילים אחרות, למצוא את ה"חורים" שהם השאירו ולהשתחל לתוכם.

הדרך שלי היתה לבחור מתחרה חזק, לעקוב אחריו, לגלות מה הוא עושה, מה הוא לא עושה, האם יש סיבה מוצדקת שהוא לא עושה את זה, ואז להשתלט על הנישה הריקה והפנויה.

מה אתם תעשו עם PPC Bully? – אני משאיר לכם…

– את החלק השני של הסקירה, ריגול אחרי מתחרים בעברית, תוכלו למצוא כאו

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *